Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ANKETA

Kde jste na nás přišli?

Facebook 43% Reklama 18% Vyhledávač 21% Přátelé 17%

SEO webu sledují SEO nástroje.cz

ESHOP-RYCHLE.CZ

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

1) Všeobecná ustanovení

1.1 Uzavřením a potvrzením objednávky potvrzujete souhlas s těmito Obchodními podmínkami a zároveň s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami nakupovaných výrobků. Provozovatel internetového obchodu www.drogerie-dolce.cz  Lucie Mitregová. (dále jen „provozovatel“) NENÍ PLÁTCEM DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu www.drogerie-dolce.cz (dále jen „e-shop“) jsou konečné . Na zboží v eshopu je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů.

1.2 Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

 

2) Objednání a dodání zboží
Všechny objednávky vyřizujeme co nejdříve tzn. že Vaši objednávku zpracujeme nejpozději do 24h po přijetí (při platbě převodem do 24h od obdržení platby) a následující pracovní den předáme k doručení. V případě problému Vás budeme elektronicky nebo telefonicky informovat.
Prosím kontakt na Vás uvádějte pravdivě, ať je možné v případě nesrovnalostí s objednávkou či chybějících údajů Vás kontaktovat.

Rubrika Zdarma: Každý zákazník, který objedná zboží v hodnotě vice než 400 Kč, má právo si vybrat 1 ks zboží z této rubriky zcela zdarma.

 

Dodání a platby pro ČR :

 

Dodání Česká pošta

Platba:

  • převodem/doporučený balík do 2 kg: 85,- číslo účtu: 2400704356/2010
  • převodem/cenný balík do 5 kg: 120,- číslo účtu: 2400704356/2010
  • převodem/cenný balík do 10 kg: 135,- číslo účtu: 2400704356/2010
  • převodem/cenný balík nad 10 kg: 175,- číslo účtu: 2400704356/2010

Dobírka: + 49 Kč k vybranému způsobu dodání

 

Osobní převzetí

Čím 63, Nový Knín - kdykoliv 7 dní v týdnu - po předchozí domluvě

Platba:

  • převodemčíslo účtu: 2400704356/2010


 

Upozornění: V případě platby převodem na účet je lhůta 7 dní (kalendářních) na úhradu objednávky, pokud do konce této lhůty nebude platba na náš účet připsána jsme nuceni Vaši objednávku stornovat a zboží uvést zpět do prodeje. O této skutečnosti Vás budeme e-mailem informovat.

Pokud je balík poškozen nebo je porušena lepící páska, je nutné uplatnit reklamaci přímo u přepravce! Za škody vzniklé při přepravě nenese prodávající odpovědnost!

V případě, že prodávající není schopen dodat zboží v uvedeném termínu vyhrazuje si právo stornovat objednávku nebo její část a je potom povinen tuto skutečnost oznámit kupujícímu na emailovou adresu, nebo mobilní telefon jím uvedený.

 

3) Potvrzení objednávky

Potvrzení Vám je automaticky doručeno na e-mail, který zadáte v objednávce. O stavu Vaší objednávky a odeslání zboží Vás budeme také informovat a to opět na Váš e-mail.

 

4) Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Nakupovat lze v našem e-shopu i bez registrace.

4.1. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

4.2. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

4.3. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

 

5) Storno objednávky/výměna/vrácení zboží

Storno objednávky ze strany kupujícího- máte možnost nejpozději do 24h od odeslaní objednávky stornovat bezplatně Vaši objednávku. Kontaktujte nás na email rejkova.lucie@seznam.cz. Pokud tak učiníte později než do 24h od odeslání objednávky a zboží nebude ještě odesláno účtujeme si storno poplatek 100kc.
Storno objednávky ze strany prodávajícího – bez udání důvodu. Zboží je vyprodáno, již se nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat  kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

 

Vrácení zboží:

Kupující má právo podle občanského zákoniku § 1829 odst. 1 odstoupit od kupní smlouvy tzn. vrátit nepoužité zboží do 14 dnů (kalendářních) od převzetí zásilky bez udání důvodu (* v případě dobírky den převzetí zásilky ). Peníze za vrácené zboží  Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14 dnů kalendářních po námi fyzickém obdržení zboží a to VČETNĚ POŠTOVNÉHO! V případě, že zákazníkovi nebylo poštovné na faktuře účtováno, měl poštovné zdarma, v tomto případě se při vrácení zboží poštovné nevraci! Samozřejmě vše vyřizujeme co nejdříve a k Vaší spokojenosti tzn. jakmile zásilku v pořádku obdržíme peníze Vám odesíláme ihned po kontrole vráceného zboží.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Před odesláním zásilky s vráceným zbožím je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího průkazně upozornit ( na e-mail) a zároveň definovat číslo objednávky a konkrétní výčet vráceného zboží dle objednávky (název zboží). Podmínky pro vrácení zboží:

1) zaslané zboží nesmí nést známky opotřebení a používání
2) zaslané zboží nesmí být poškozené 
3) zaslané zboží musí být kompletní s původní etiketou a přiloženou originální fakturou
4) zaslané zboží, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu nacestě k nám (ne na dobírku)

 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek či zaslání zásilky po uplynutí 14-denní lhůty nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené či poškozené, či poškozený obal zboží, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající finanční hodnotu nezbytnou k uvedení zboží znovu do prodeje. Zboží zašlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození. Za poškozené zboží v důsledku špatného zabalení peníze nevracíme!

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

Adresa pro zaslání  zboží:

Lucie Mitregová

Čím 63

262 03 Nový Knín

NEOZNÁMENÉ ZÁSILKY A ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - děkujeme za pochopení !

6) Reklamace a záruka
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí a doručení dopravní společnosti prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady na zboží je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě, nejpozději tak do 14 dnů. Za vady vzniklé dopravou a přepravcem neručíme. Zde je nutné reklamovat u danného přepravce.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci - e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, případně číslo účtu
4) kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem e-shopu

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

Na zboží prodané ve slevě ( v případě slevy na zboží s kazem, vadou) se reklamace či vrácení nevztahuje!!


7) Porušení kupní smlouvy / nevyzvednuté zboží na dobírku

V případě NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY porušujete podmínky kupní smlouvy a obchodní podmínky!!

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, v tomto případě bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 600,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Zákazník má možnost do 7 dní (kalendářních) aktivně požádat o opětovné zaslání. Úhrada v tomto případě je nutná předem převodem na účet, splatná je do 7 dní. Celková částka původní objednávky včetně poštovného bude však navýšena o částku 100 Kč, tj. náklady na nové doručení, doplatek balného, manipulační poplatek, náklady na telefonování a administrační náklady. Postupujeme vstřícně tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje a nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv dohodnout, nezbývá nám než uplatnit pokutu dle těchto obchodních podmínek, platných ze zákona.

8) DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

9) Ochrana osobní údajů

  1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

  2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a       (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

  3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

  4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

  5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

  6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

  7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

  8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 1.55) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

    1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

    2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

  9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10) ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

11) Jiné

V případě, že se zásilka zaslaná zákazníkovi na dobírku vrátí  zpět, vyhrazuje si majitel e-shopu právo přístí objednávku zaslat jen s platbou předem převodem na účet.

Majitel e-shopu si vyhrazuje právo na zrušení či změnu objednávky zákazníka pokud dojde k technické chybě v administraci jako je např. chybně zapsaná cena správcem e-shopu apod. Zákazník je samozřejmě emailem informován.  Prodávající si vyhrazuje kdykoliv změnit ceny pro zboží v akci na původní cenu před akcí (slevou). Zboží ve výprodeji je uvedeno po slevě a cena je konečná, případně může dojít k další slevě.  Všechny odeslané objednávky jsou závazné i v případě, že by uplatňovaná akce již vypršela nebo byla vyčerpána. Zákazník o tomto bude námi informován.